Masters of the Universe ’87

Found this on some youtube free movies.
You know Canada youtube has a bunk selection im using VPN for this.
USA youtube free movies owns Canada. Just i looked at the Canada selection got like 3 things id maybe watch, some Stella Dallas, 1937 couldnt even watch that without a login.
What has happened to the internet.
On the USA you can watch Clint eastwood, all the B movies, no login ( except for rated R) which is fine I suppose. I pretty much figure any son, that asks his dad to watch Clint Eastwood aint gonna say no. They might bicker about the rating but ultimately as a kid you gonna see that.
Now just some current event you got Velma, just an abomination to scooby doo that makes it adult for nothing , nah I cant stand it when directors or film writers add in the drama with no experience just to be controversial. Oh and dont get caught criticizing the shitty film piece otherwise you a racist lol. Its lol cause its a fuckin joke. Nah authors nowadays really cant think of anything new or original, just wanna trash the memories for the rest of us. I actually like seeing all the hilarious Velma reviews gives me something to laugh about. Thankfully in this case money talks and with Disney Amazon and HBO money is really their bottom line, so the audience always right.
Now lets get back to some classic mayhem. Masters of the Universe, gee I loved He man as a child. He man She ra all the toys all the cartoons. Yeh i know it was a marketing ploy to sell toys to kids, but the content was awesome, I mean it competed with GI-Joe TMNT.
Rigth away dolph lundgren as the star. Its good. You got the locksmith. Twin sister of He-man, how dope is that. I seen the float on the 80’s thanksgiving parade in NYC (on tv) you got the man-at arms, you got skeletor, you got the villain army which is very star wars esque. I gotta say this movie is free to watch and im very thankful. They end up on earth. Theres a cow. Its all very 80’s action in a light way. It reminds me of TMNT. You gotta understand when kids seen this as kids, they were so excited to see their superheroes on the big screen, they didnt flop it like Marvel , or DC nowadays. They stuck to the story and the story lines, they (screenwriters) didnt include all their cringe baggage. Respect to Peter Jackson. He really did well with Lord of the rings the more I read. Good grief, now i understand why Calvin and hobbs didnt want shnitty toy representation, cause then you get some abomination Archies and abomination scooby doos. You wanna make a hating on the white man movie make it like Last of the Mohicans, or Dances with wolves, or better yet Rush Hour, fuck that shit was dope and comical. Thats how you do it. Otherwise generate some new characters, and dont stain some has been. Its like Flintstones bollywood. I dunno they tried it, you wanna disgrace Thor in front of everyone, poor Stan Lee. It wasnt like that when I grew up. And there was tons of female heroines that didnt have to replace anyone. I just have an issue with Reboots. I will say best Reboot I seen lately was Wednesday, didnt ruin the character or family, added to some story that was fun and fascinating. Im even stoked for Spiderman across the spiderverse. oooh interracial couple like Im supposed to be shook. Its like NAh, I seen Enter the Dragon. That shit was in your face. 1973! I grew up on that shit. Bruce Lee story was amazing. I accepted the hero and was shoked at the prejudices of society. And I still Loved Bruce Lee and his wife. So good grief, its all meant to be sooo shocking well guess what im not shocked, I think its cool Black Spiderman. Actually to be honest, i like Into the the spiderverse, and some cartoons, but to be perfecly honest Spiderman movies were wack, even wacker, Iron man, that shit was wack! Nah they did my bro Stan Lee wrong.
_
I digress. Just had to get that off my chest.
And its a throwback to the 80’s where we werent presented such garbage.
To be honest too i think the TMNT reboot was also wack.
Im stuck in the past i guess, cause this shit aint cutting it.
Havent invented anything new ruin everything, why cant you be like Masters of the Universe.
The shit is so simple.
Even the Predator remake, was loved by everyone.
Gee i wonder why, cause they didnt make predator some sewing, elder granny, baking pies like cmon.
_
Actually like seems to me the commentary on films has more effect than the over saturated civics.
I mean civics is important, but thats a rich mans game, seems like critiques to film, (and original film) has more of an impact on civic than any one man to be ignored by endless lawyer tricks and ignoring email Thats maybe a topic i should explore at a later date.
I feel like its a rhetorical question that I know culture, film and pop culture most likely has a significant degree of more impact than dealing with numpty politicians. haha.
_ I digress a second time. Anyways our heroes are cut, they cut to a scene with a beautiful young Courtney Cox, Working at a chicken joint. Last date with her BF. I read here mattel was very insistant on what He-man could or couldnt do. Where were you Hannah Barbera!? Ah so its Warner Brothers fault apparently for you know what. And, how they killed it with Who Framed Roger Rabbit, why would they do that ? lol
Oh yeah theres a Delorean.
Who cares its a little chicken place in any town USA.
Wow actually some trivia thats where Rodney King was beat..
Oh fine it wasnt even written as He man originally, but had a rebrand.
Well i found the spot, its Discovery Cube LA, turned it into a kids museum ahhaa, I guess thats fitting with the whole reboot ruining everything for me.
So they eat friend chicken lol.
The villains in this are so hilarious.
The scene with Heman and courney cox is just the absolute best lol.
Back to the future ahaha.

Lol they driving a Cadillac this movie is awesome lool. No doubt its a cult classic every scene is ridiculous slash fun
___
Thats it those edits are the moat hilarious.

lol
He man is my slave!
did someone ask fro a key-tar solo lool
ahahahah
thats one of the best worst movies ever.
Lol
I still respect this movie even though its cheezy AF.
lool.
wtf even is this looll.

New Addams Wednesday

Um watched some of this, bout midway through.
They updated the characters, modernized.
So i think its cheezy in some aspects.
The characters are a little silly.
Wednesday did a good job.
Just lacks a little of the slapstick from the Values movies.
The comedy replaced by morbid and dark drama. That takes itself seriously, which is kinda weird, but the Addams still have their kooky personality.
And all sorts of teenage romance.
The sets are amazing, the characters and costumes, I mean its Tim Burton im a huge fan.
i mean even Sleepy Hollow held some comedy aspects a little better.
I consider Addams family a comedy not a drama so much.
That being said it was entertaining and gripping to watch some new interesting storylines, some good writing, acting, pretty good.
i cant complain really hope the series goes places.
i liked Christina Ricci as Wednesday, so its hard for me to accept new characters.
I like Tim Burton too, so its easy to forget the things I find different and accept new things.
Just not everything needs a reboot and a netflix special, but if you gonna do it might aswell do it right like this.
Gomez I dunno. Gomez is hispanic whatever. Is the character Gomez, well i never seen him sword fight, never seen him crash trains.
Catherine Zeta Jones plays a good Morticia.
Pugsley could be a little more rambunctious little more violent, but show isnt about him. Was a little reserved.
Thing was good.
Didnt see cousin It.
Ok heres my criticism, Its like thats so Raven. They had to do the psychic abilities like a marvel superhero instead of a light comedy or fantasy.
Its like too fantastic.
Moreover its got every clichee from the Universal monsters, werewolves, mutants, draculas, it was like a little lighter humor in the movies yes the relatives were all crazy but then it turned into some colonist outcast vs colonists, and i was like ok whatever side plot. Very much like Harry potter and the school for misfits, or the school for mutants X-men.
And its like the police dramas were real so it takes itself seriously, not like scooby doo sillyness.
Anyways, those just some of the small negatives, I really liked what I saw otherwise and would recommend. I just cant keep my mouth shut about some of the things I find cheezy my apologies.
Nothing like the first Addams Family movie and super nintendo game. They really had a feel for the mansion and characters were kooky and, yeh better than the munsters.
It was fantasy and fantastic outside the realm of normal reality.
This time its politics discriminations lies a bit of fantasy in a real exaggerated world. I dunno its fun.

White Christmas ’54

First time seeing this
It was good.
Musical comedy romance.
Good sets colorful, amazing dancing.
Ok side story.
kinda like wonderful life in the romance, and on screen disalussions.
The innkeeper woman, overhears one part of the convo but not the last part and the other woman takes it heart and leaves, much to the chagrin of the audience.
But later turns out she was wrong lol.
So it creates this whole drama not based off truth.
Id watch it again even though its a little old and cheezy it was entertaining for me.

Xmas movies 2022

Watched Lego star wars Xmas.
Watched that weird euro xmas, cant evene remember the name.
Watched some of the New Addams Family fell asleep. Cause tired not cause it wasnt entertaining.
Watched the Xmas vacation that was funny.
Watched most of Polar Express that was neat missed the end too.
Watched E.T. The extra terrestrial. That was oldschool.
Watched Garfield Xmas special.

__
Wasnt 2023 yet lol.

Episode 7, 8 Star Wars

Second time seing the episode 7, was really good.
Episode 8 a little slower but maybe better.

Ok Episode 7, I like Finn and Rey, Finding Solo.
Kylo Ren is bad-ass, Snoke mystery.

Episode 8, love the Kylo Ren and Rey scenes, fun seeing Luke again.
Battles are a little like the Empire strikes back Rebel always on the Run.
The Kylo Ren and Rey battle was awesome.
The last battle was pretty epic.
7, 8 , 9 is good.
i like the characters and action.

The Clone Wars film ’08

Watched it it covers some loose ends.
Animation is cool, characters are cool.
Its like pg-13 Its pretty cool no complaints.
The battles are cool.
I dunno its fun, theres some schenes that are easier in animations than traditional film and i think they make good use of that.
Id watch it again, new main character. Ahsoka Tano
Lowest grossing, I never seen it till now.
All new cast.
Ian Abercrombie no way , mr Pitt from seinfeld thats great.
Oh Samuel Jackson, for a quick cameo. Not much dialogue but nice to see a familiar face.
Who else could voice him lol. Probably well paid too.
Christopher Lee aswell, with a more dialogue. Hes great.
Ah that was fun, wasnt expecting much was better than I thought.
Meh who cares what rotten tomatoes thinks, I tend to disagree with their ratings more than 8/10 films I watch. And if I enjoy em isnt that whats important?
Ive been watching film aslong as any sour critic lol.
I just have a better attitude and thus easily entertained.
I could have but i think its un-comparable to some other Star Wars films this one being animated.
Its like more enjoyable in some aspects than 1,2,3 cause doesnt take itself too seriously its more focused on the entertainment of it all.
1,2,3 takes itself pretty seriously and it comes off a little cheezy, with some awesome parts.

Episode 1, 2, 3

Just horrible.
Terrible.
Entertaining a bit, Coruscant is ok, Padme/Amidalla is ok.
The ships and characters are almost a step down.
The Cgi isnt the greatest.
Anakin is mostly annoying.
Obi wan is ok.
The clone troopers are ok.
looks cartoony.
I dunno I watched em again, not to be a hater, love star wars, but these ones just dont do it for me.
Oh gawd Jar Jar lol.
The pod race is ok.
Its just a 6 hours of mediocrity.
The Dooku anakin scene is ok.
See the start of the Emperor.
I would still reccomend 4,5,6 first watch 1,2,3 if youre die hard.
Otherwise can almost be skipped lol.
It was hype when it came out, but not nearly as fun as 4,5,6.

Return of the Jedi ’83

I rate em like this, New hope, Return of Jedi, Empire strikes back.
Hoth is cool, the Cloud city is ok, space battles ok, but cant compare to the Return of the Jedi.
Jabbas palace is cooler.
The Endor fight is awesome. Lando in the Falcon.
Yea Return of the Jedi is great, reminds me of being a kid, loved revisiting it after all these years.
What else can I saw really.

Empire Strikes Back

Hoth , the team seperated, its a great sequel. Yoda, Dagobah, what can I say its epic watching this again. c-3po and R2 seperated, learn more about the force.
Face Vader its iconic!
Love the sets costumes ships are all improved from the second.
Im just at the Cloud city scene

Original Star Wars

Holidays gonna watch the starwars lol.
Ill tell you how i feel about it 🙂
First star wars is the best.
Fuck that movie awesome its just as great the 50th time through.
The first one is the best.Just leaves you wanting more.
Feel so good after watching that, the scenes are so well put together for a purpose and and ‘action’ set. The effects are mind boggling and conflicts, its the perfect movie.
Fukkk yaaaa! so glad i watched that again. Brings a tear to my eye lol.
The new scenes are cheezy but whatever. I fuckin love Star Wars and just hearing that music blasting through my little speaker is wonderful.
I love how George Lucas is in Beverly Hills Cop III.
You know whats next, im clearning the whole schedule: Star Wars!!!!